ZAKAJ SE FOKUSIRATI NA LONG TAIL KLJUČNE BESEDE?

ZAKAJ SE FOKUSIRATI NA LONG TAIL KLJUČNE BESEDE? 

Ali vas zanima, zakaj je osredotočanje na long tail ključne besede i njihovo targetiranje dobra strategija za vaš SEO? 

Long tail ključne besede so besede, ali besedne zveze, ki so ponavadi daljše in zato nimajo tako zelo visoki iskalni volumen kot tako imenovane “short tail ključne besede”. So pa vseeno dostikrat vpisane v Googlov iskalnik in zato zaslužijo našo pozornost. Zakaj? Imajo običajno višjo konverzijsko vrednost, saj so bolj specifične.

KAJ SO LONG TAIL KLJUČNE BESEDE?

Fraza “long tail” prihaja iz knjige The Long Tail Chrisa AndersonaTa knjiga govori o pojavu trgov (zlasti trgov na internetu) z neomejeno ponudbo. Chris Anderson je odkril, da resnična oblika povpraševanja, ki ga ne filtrira ekonomija pomanjkanja, kaže zelo “dolg rep” (long tail). To pomeni, da povpraševanje obstaja za skoraj vsako nišo, čeprav je lahko zelo majhno. 

Long tail ključne besede so bolj specifične od glavnih ključnih besed.

KAKO PRIPRAVITI STRATEGIJO LONG TAIL KW?

Strategija dolgih ključnih besed vam lahko zelo pomaga, če je na vašem trgu velika konkurenca – ali veliko konkurence za glavne ključne besede, ki jih želite uvrstiti.

Poiščete si eno (ali več) glavnih ključnih besed z visokim številom iskanj in ta naj bo vaš cilj. Se pravi to ključno besedo se boste zdaj borili spraviti v vrh Googla. Ta beseda je večinoma kratka – short tail KW. Z long tail ključnimi besedami v člankih boste linkali v vašo glavno ključno besedo – vsebino in s tem jo podpirali. To je smisel on-site SEO optimizacije.

PRIMER LONG TAIL KLJUČNE BESEDE IN GLAVNE KLJUČNE BESEDE

Dolge ključne besede nimajo določeno število besed – recimo pa, da so od dveh naprej, ponavadi med 3 pa 5 besedami. Pogosto vsebujejo tudi glavno ključno besedo.

long tail ključne besede primer

Na primer glavna ključna beseda je lahko LINKEDIN. Longtail ključne besede so potem lahko: LINKEDIN PROFIL PODJETJA, LINKEDIN V LETU 2022, KAKO UPORABLJATI LINKEDIN itd. Naš cilj je torej biti prvi v Googlu z besedo Linkedin, imamo pripravljeno vsebino in z drugimi vsebinami optimiziranimi na longtail ključne besede razvijame glavno ključno besedo, se na njo v člankih sklicujemo, v njo linkamo. Google pozna, da smo na tem področju strokovnjaki in nas avtomatsko podpira – hoče nas prikazovati širši publiki. 

Ali smo vam pomagali? Še rabite pomoč, smo vam v podjetu Pro marketing vedno na voljo.