SEO sestavine spletnih trgovin
SEO sestavine spletnih trgovin so deli spletnih strani, ki se na prodajnih spletnih straneh pojavljajo tako pogosto, da jih mora poznati vsak strokovnjak za optimizacijo spletnih strani. Te SEO sestavine spletnih strani nam lahko pomagajo pri prodaji naših izdelkov oziroma storitev, ali pa so uporabne za našo spletno stran iz katerega drugega vzroka. Zato jih bomo v spodnjem besedilu nekaj teh SEO sestavin podrobno predstavili.
SEO sestavine spletnih strani, ki jih bomo predstavili so:
- Predstavitev produktov in storitev,
- Povezanost s socialnimi omrežji,
- Blog besedilo,
- Izjave strank in
- Kontaktni podatki.
SEO ustrezna predstavitev produktov oziroma storitev na primeru Gumitehna.si
Prodajne spletne strani vedno prodajajo, naj je to produkt ali storitev, v obeh primerih morajo na svoji spletni strani narediti predstavitev česar bodo stranke kupile. Predstavitev produktov oziroma storitev je največkrat center spletne strani, kjer bi na informacijski spletni strani našli vsebinsko polje.
Produkti so največkrat predstavljeni z slikami in imenom produkta ter ceno. Včasih se najde zraven teh osnovnih podatkov še kaj, več pa lahko o produktu odkrijemo, ko pritisnemo na izdelek.
Storitve so običajno prikazane drugače, ker pa so storitve manj specifične pa se velikokrat zgodi, da preko spleta naročimo približno storitev in se o specifiki pogovorimo z zaposleno osebo.
Primer predstavitve produktov lahko vidimo na prodajni spletni strani poliuretanska pena. Tukaj prodajajo različne izolacijske pene in izbiro med temi penami lahko vidimo na spodnji sliki. Spletna stran ima dobro predstavitev produktov, saj kupcu takoj ponudi osnovne informacije in medtem ohranja profesionalni izgled.
SEO ustrezna povezanost s socialnimi omrežji na primeru Termotom.si
Spletne strani se nahajajo na spletu, ampak to še ne pomeni, da so s ostalim spletom povezane. Kadar ljudje vidijo spletne strani, ki niso povezane s ostalim svetom je to za njih velik rdeč alarm, saj s tem dobijo dvome v kvaliteto njihovega nakupa.
Točno zato se na velikih spletnih straneh nahajajo polja, kjer lahko najdemo povezave, do računov na socialnih omrežjih, ki jih ima v lasti podjetje. Takšne informacije dokazano izboljšujejo zaupanje strank do spletne strani, saj imajo možnost, da se v slabem primeru na nekoga obrnejo.
Primer povezanosti s socialnimi omrežji lahko vidimo na spletni strani polikarbonatna kritina, kjer avtor spletne strani prikaže povezanost s socialnimi omrežji s tem, da na spletno strn priključi povezave do socialnih omrežij v obliki njihovih logotipov.
SEO sestavine spletnih trgovin – Blog besedilo na primeru Panheat.si
Prodajne spletne strani so namenjene prodaji produktov ali storitev, to še ne pomeni, da na njih ne najdemo nič informacij. Ljudje namreč radi vedo, da ima njihov prodajalec nekaj za povedati. V največ primerih stranke dolgih besedil na prodajnih spletnih straneh ne bodo brale, ampak vseeno je dobro, da v svojo spletno stran vključimo nekaj besedila.
Za to je namenjeno blog besedilo, kjer se nahajajo informacije prodajne spletne strani. Dober primer blog besedila lahko vidimo na spletni strani ir paneli panheat.si. Ta spletna stran je lead generation spletna stran z ogromno vsebine. Veliko besedila pa še ne pomeni, da bo vaša stran izgledala slabo. Kako narediti estetično spletno stran z veliko informacij lahko vidite na spletni strani panheat.si.
SEO optimizirane izjave strank na primeru Seo-Praktik.si
Da nam stranke še bolj zaupajo je dobro, da jim prikažemo, da niso edine, ki so naredila ta nakup. To naredimo s prikazom izjav strank, ki jih dobimo preko sporočil ali komentarjev. Dobro je, če vključujemo pozitivne izjave, saj to strankam sporoči, da bodo zadovoljne s svojim nakupom.
Dober primer uporabe izjav strank lahko vidite na spletni strani www.Seo-Praktik.si. Spletna stran je polna uporabnih SEO informacij in vam močno priporočamo, da si na strani preberete nekaj njihovih člankov o spletni optimizaciji.
Kontaktni podatki na primeru pohištvo123.si
Podoben primer uporabe socialnih omrežij za pridobivanje zaupanja strank so kontaktni podatki. Kontaktni podatki ne vključujejo povezav do socialnih omrežij, ampak nam običajno dajo informacije o telefonski številki ali elektronskem mailu.
Dober primer uporabe kontaknih podatkov lahko vidite na spletni strani pisalne mize, kjer nam avtorji spletne strani prikažejo telefonsko številko, elektronski mail ter njihov fizični naslov.
Več informacij o SEO sestavine spletnih trgovin lahko najdete na spodnjem videju: