Popravilo poškodovanih vozil – vse na enem mestu!

Prijava škode – v primeru poškodbe vozila ali praske, ki ste jo staknili na parkirišču, izberite popravilo poškodovanih vozil in s tem seveda obisk pooblaščenega servisa Porsche Inter Auto celotno situacijo močno olajša. S pomočjo strokovnjakov boste namreč prav vse uredili na enem mestu, brez obiska zavarovalnice, saj imajo lastno cenilno mesto in sklenjene pogodbe z zavarovalnicami Porsche, Triglav, Sava, Generali in Allianz ter zanje opravijo cenitev poškodovanega vozila. Pri Porsche Inter Auto vam bodo vozilo strokovno popravili v skladu z najvišjimi standardi, z originalnimi rezervnimi deli in v najkrajšem možnem času, za čas popravila pa bodo poskrbeli za nadomestno vozilo. Poškodba vozila je že sama po sebi vse prej kot srečen dogodek, zato bodo pri Porsche Inter Auto poskrbeli, da boste imeli čim manj nadaljnjih skrbi. O tem, kako vse skupaj poteka, smo se pogovarjali z Matjažem Juvančičem, vodjem servisa Porsche Ljubljana.

Popravilo poškodovanih vozil: pri katerih okvarah oziroma poškodbah moram takoj obiskati servis?

Popravilo poškodovanih vozil in obisk servisa je nujen pri okvarah pogonskega sklopa, zavor, volanskega mehanizma. Ko voznik začuti napako ali se prižge opozorilna lučka na armaturni plošči, je takojšnji obisk servisa nujen tako zaradi varnosti vozila in stranke v cestnem prometu kot tudi preprečitve nadaljnje škode, ki bi lahko nastala kot posledica okvare ali poškodbe.

 

Popravilo poškodovanih vozil

Pri katerih poškodbah lahko z obiskom servisa počakam nekaj časa, katere so tiste, ki niso tako nujne?

Ob manjši praski na odbijaču ali manjši praski na pločevini – če ni pregloboka in če lastnika ne moti – se lahko popravilo opravi nekoliko kasneje. Če je površina močno poškodovana oziroma je poškodba do same pločevine, torej sta lak in barva odstranjena, pa je obisk servisa nujen, saj v nasprotnem primeru pločevina začne rjaveti. V takem primeru popravilo ni več možno in je treba zamenjati celoten karoserijski del, kar je, seveda, povezano z veliko večjimi stroški.

Nesreča na parkirišču, popravilo toče, škoda zaradi prometne nesreče, prometna nesreča s tujcem in druge podobne poškodbe vozila morajo biti nujno prijavljene v treh dneh od nastanka škode.

Popravilo poškodovanih vozil – kakšne vrste poškodb popravljate?

Popravljamo čisto vse vrste okvar na vozilu, tako mehanske okvare na motorju ali zavornem sistemu kot poškodbe na pločevini. Imamo lastno ličarsko delavnico, v kateri vaše vozilo popravimo, zamenjamo okvarjene dele, vozilo prelakiramo in sestavimo. Stranki vedno vrnemo brezhibno popravljeno vozilo. Poleg tega imamo sklenjene pogodbe z zavarovalnicami Porsche, Triglav, Sava, Generali in Allianz, tako da opravljamo tudi popravila, ki jih krije zavarovanje.

Katere znamke vozil popravljate?

Popravljamo vozila znamk Volkswagen, Volkswagen Gospodarska vozila, Audi, Porsche, Seat in Škoda.

Na katerih servisih lahko opravim popravilo poškodovanih vozil?

Na vseh pooblaščenih servisih Porsche Inter Auto popravljamo čisto vse vrste poškodb, ki nastanejo na vozilih.

Zakaj je v primeru okvare oziroma poškodbe dobro obiskati servis Porsche Inter Auto?

Treba je poudariti, da je za stranko zelo koristno, da je seznanjena s storitvijo Asistenca Porsche Slovenija. Ob nevoznosti zgolj pokliče na posebno številko, ki je med drugim navedena na nalepki na B-stebričku vozila, da si v primeru škode ne naredi še nepotrebnih dodatnih stroškov. Za prevoz poskrbi avtovleka, ki vozilo brezplačno prepelje na najbližji pooblaščeni servis, kjer za vozilo poskrbijo strokovno usposobljeni mehaniki in vanj vgradijo le originalne rezervne dele. Na pooblaščenem servisu Porsche Inter Auto uporabljamo originalna orodja in ustrezno diagnostično opremo.

Koliko servisov Porsche Inter Auto je v Sloveniji za popravilo poškodovanih vozil?

V Sloveniji je pet pooblaščenih servisov Porsche Inter Auto. To so Porsche Ljubljana, Porsche Verovškova, Porsche Koper, Porsche Maribor in Porsche Ptujska cesta.

Kako pa je v primeru popravila poškodbe, ki jo krije zavarovalnica?

Če ima vozilo avtomobilski kasko, se stranka zglasi v poslovalnici Porsche Inter Auto. Sodelujemo namreč z zavarovalnicami Porsche, Triglav, Sava, Generali in Allianz ter cenitev zanje opravimo mi, zato stranki ni treba obiskati zavarovalnice. Če se poškodba krije iz police druge osebe, ki je povzročila nesrečo, pa je treba škodo prijaviti na zavarovalnici povzročitelja. Najbolje je, da se udeleženca čim prej dogovorita in skupaj obiščeta zavarovalnico, kjer naredijo zapisnik. (1)

Popravilo poškodovanih vozil

Popravilo poškodovanih vozil

Kako poteka prijava škode?

Stranka se zglasi pri našem strokovnjaku za ličarska popravila oziroma pri svetovalcu za kleparsko-ličarska dela, ki odpre delovni nalog. Nato opravimo cenitev vozila, stranka pri nas izpolni zapisnik, s tem pa je zadeva zanjo zaključena. Stranka prav vse lahko opravi pri nas, na enem mestu, kjer se dogovorimo tudi za termin obiska za popravilo in nadomestno vozilo.

Kaj lahko storim, če z nevoznim vozilom obstanem na cesti?

Stranka pokliče Asistenco Porsche Slovenija in v nekaj minutah prejme informacijo, kdaj lahko pričakuje avtovleko. Praviloma je to urejeno prej kot v eni uri, vozilo pa se odpelje na najbližji pooblaščeni servis. Če stranka želi na kakšen drug servis, lahko doplača razliko v razdalji oziroma kilometrini. (2)

Je pri tem kakšna razlika med okvaro in poškodbo?

Ne, Asistenca Porsche Slovenija velja v vsakem primeru, ne glede na to, ali gre za okvaro ali poškodbo.

Kako je s popravilom okvare, če je vozilo še v garanciji?

Če je vozilo še v garancijskem roku in je popravilo krito iz naslova garancije oziroma jamstva, celoten strošek krije tovarna. Stranka v tem primeru ne plača nič. Treba je poudariti, da so nekateri sklopi kriti šest mesecev od nakupa novega vozila oziroma do deset tisoč kilometrov, nekateri pa do štiri leta.

Ali lahko plačam na obroke, če gre za večje in dražje popravilo poškodovanih vozil?

V vsakem primeru stranka lahko plača na obroke, saj ima možnost izdelave kreditne kartice Porsche Group, na podlagi katere se s Porsche Finance Group Slovenija dogovori za znesek in število obrokov. To je možno tudi, če ima stranka katero drugo kartico, ki omogoča obročno odplačevanje.

Ali stranke obravnavate prednostno, če gre za nujno popravilo?

Vsa nujna popravila in vozila, ki so na naš servis pripeljana z Asistenco Porsche Slovenija, obravnavamo prednostno in jih v delavnico sprejmemo v roku ene ure od prihoda. Napako skušamo odkriti in jo čim prej odpraviti, tako da je vozilo popravljeno najkasneje naslednji dan. To velja tudi v primeru, da na zalogi nimamo potrebnih rezervnih delov, saj so dobavljivi v manj kot enem dnevu.