KLJUČNE BESEDE
KLJUČNE BESEDE
Ključne besede ne predstavljajo edinega elementa kampanje, so pa osnova SEO optimizacije in spletnega oglaševanja (PPC).
Najprej morate raziskati ključne besede, potem morate narediti smiselni načrt ključnih besed za svojo kampanjo in šele nato začeti iskati. Sliši se, kot da potrebujete nekaj časa za vse to in dejansko ga potrebujete! Ta korak pa je ključen, za to ga ne smete izpustiti. Razložili vam bomo, zakaj so te besede ključne za vašo kampanjo in zakaj se jih izplača najti.
KAJ SO KLJUČNE BESEDE
Ključne besede so izrazi, ki najbolje opisujejo vsebino vašega spletnega mesta ali objave. To so besede, ki se uporabljajo za uvrstitve na spletnih iskalnikih. Torej, ko uporabnik vnese določeno ključno besedo v iskalnik, je lahko zaradi njih vaša spletna stran na vrhu. Kako pa priti do vrha? Kakovost in ustreznost ključnih besed in vaše spletne strani bosta odločili katero mesto na iskalniku boste zasedli.
ZAKAJ SO KLJUČNE BESEDE POMEMBNE
Raziskava ključnih besed je postopek iskanja ključnih besed za vaše podjetje ter razumevanja, kako se te ključne besede uvrščate v Google.
Obstaja veliko razlogov, zakaj so ključne besede pomembne za vašo kampanjo:
Poznavanje ključnih besed vam lahko pomaga, da bolje spoznate svojo blagovno znamko. Kaj to pomeni? To meni, da boste bolje spoznali, kaj prodajate? Kakšne so vaše storitve? Z raziskovanjem ključnih besed boste odkrili odgovore na vsa ta vprašanja.
- Iskanje ključnih besed vam bo pomagalo odkriti, kaj ljudje iščejo in kako iščejo izdelke in storitve, kot so vaše (ki jih vi ponujate).
- Raziskave ključnih besed vam lahko dajo pomembne informacije, na primer, kje se uvrščate po ključnih besedah, na podlagi katerih ključnih besed se zlahka uvrstite in po katerih se uvrščajo vaši konkurenti.
- Iskalniki lahko vaše spletno mesto uvrstijo le, če vejo, kaj počnete. Ciljanje na ključne besede na različnih straneh vašega spletnega mesta pomeni, da vas lahko Google nato uvrsti po teh ključnih besedah.
- Prepoznavanje ključnih besed, ki jih uporabljate na spletnih dnevnikih, in njihovo obveščanje lahko poveča promet na vašem spletnem mestu.
NAJBOLJŠA ORODJA ZA RAZISKOVANJE KLJUČNIH BESED
Zaradi različnih značilnosti, namenov, cen in uporabe je trg orodij za raziskovanje ključnih besed lahko ogromen. Tukaj je nekaj, ki vam lahko pomagajo pri raziskavah:
Google’s Keyword Planner je narejen z mislijo na Google Ads, vendar je odličen tudi za redno raziskovanje ključnih besed. Vse, kar morate storiti, je, da vnesete svojo glavno ključno besedo. Dobili boste seznam ustreznih predlogov ključnih besed skupaj z njihovim povprečnim mesečnim iskanjem.
Kako uporabljati Google Keyword Planner si lahko pogledate ➡️ 🎥.
Ubersuggest je brezplačen iskalnik, kjer imate določeno število ključnih besed, ki jih lahko iščete v enem dnevu. Vse, kar morate storiti je vnesete določene ključne besede. Ubersuggest vam bo pokazal: obseg iskanja (Search Volume), SEO težavnost (SEO Difficulty) … ter vam bo priporočal še kakšne druge besede.
Keyword Surfer je brezplačna razširitev za Chrome, ki razkriva podatke in ključne besede neposredno v Googlovem iskanju in vam omogoča, da takoj skočite v postopek ustvarjanja vsebine. Ko namestite razširitev, lahko v iskalni vrstici poleg ključne besede dobite podatke o mesečnem obsegu iskanja.
Zdaj, ko ste spoznali, kaj pomenijo ključne besede, zakaj so pomembne ter kje jih lahko brezplačno iščete, predlagamo, da zavihate rokave in začnete oblikovati (kreirati) najboljšo kampanjo za vaše podjetje.