Kako s pisanjem bloga povečati prodajo v spletni trgovini [Predlog povečanja za podjetje, ki želi nastopiti na zahtevnem, nemškem trgu (CNC obdelava)]

Kako s pisanjem bloga povečati prodajo v spletni trgovini [Predlog povečanja za podjetje, ki želi nastopiti na zahtevnem, nemškem trgu (CNC obdelava)]

Prodaja preko spletnih strani se je v zadnjih letih močno razmahnila, konkurenca je močna, zato lastniki spletnih trgovin kmalu začnejo iskati rešitve za večjo prodajo. V današnjem članku vam bomo predstavili kako s pisanjem bloga povečati prodajo v spletni trgovini.

Z blog marketingom lahko našo spletno trgovino na učinkovit način pripeljemo na prve strani Googla in jo tako še bolj približamo kupcem.

Če nismo vešči pisanja za splet, si za začetek omislimo mentorja. Zelo dobre izkušnje imajo lastniki spletnih trgovin z mentorjem Matija Zajšek, ki jih na preprost in učinkovit način nauči kako blogati in kako izvajati SEO organski nastop na Googlu.

Več: spletna prodaja Matija Zajšek

Prikaz potencialnih prednosti pisanja bloga za povečanje prodaje na zahtevnem, nemškem trgu ponudnikov CNC storitev

Bloganje ne služi samo informiranju obiskovalcev naših spletnih strani, ampak lahko z blog vsebinami, izkoristimo še marsikateri drug spletni kanal, da povečamo prodajo.

Poglejmo primer:

Če bi npr. podjetje, ki želi razširiti poslovanje na nemški trg in se recimo nahaja na tako zahtevnem trgu kot je CNC obdelava, želelo pridobiti kupce na nemškem trgu, bi z blog zapisi (ob pogoju, da so ti SEO optimizirani,), napisani v nemškem jeziku, začeli pritegovati nemške interesente za cnc storitve.

Vsebine, ki bi jih pripravljali za nemško govorečo občinstvo (torej v nemškem jeziku), bi zraven pritegovanja obiskovalcev iz iskalnika Google, lahko promovirali še čez socialna omrežja (npr. Linkedin, kjer se nahaja ogromno podjetij). Hkrati pa bi te iste, nemške vsebine, na tematiko cnc obdelav, uporabili tudi kot emailing za obveščanje potencialnih interesentov za cnc obdelave, preko email marketinga.

Na ta način povečamo potencial za povečanje prodaje z blogom že s tem, da svojo dejavnost izpostavljamo čez blog, email marketing in družabna omrežja.

Pogoj za tak, uspešen nastop podjetja, ki se ukvarja z npr. CNC obdelavami, bi seveda najprej bila pripravljena spletna stran v nemškem jeziku (s končnico .de), hkrati pa bi nemško spisane vsebine morale biti spisane in SEO optimizirane tako, da bi z njimi dosegali prve pozicije na Googlu (več: Koliko je vredno prvo mesto na Googlu).

Biti s svojo spletno stranjo namreč prvi na Googlu, prinaša več obiskovalcev in več potencialnih poslov, kot, če smo s spletno stranjo npr. na tretji strani Googla.

Konkreten predlog izkoristka potenciala za nemško spletno stran, ki se ukvarja s CNC obdelavo, je torej:

  • izdelana spletna stran v nemškem jeziku (+ nemško govoreči prodajniki)
  • priprava uporabnih vsebin (pisanje bloga) iz področja CNC obdelav v nemškem jeziku
  • priprava teh istih, “nemških uporabnih vsebin” (blog prispevkov) po SEO pravilih, da bi z pripravljanimi vsebinami bili prvi na Googlu.

Primer spletne strani, ki ima krasen potencial za tak nastop na nemškem trgu, ima končnico .de in se ukvarja s CNC obdelavo kovin, na strani pa še ne pišejo bloga, je spletna stran 3CNC.de:

3cnc

Nekaj preprostih nasvetov kako s pisanjem bloga povečati prodajo v spletni trgovini

Za povečanje prodaje v naši spletni trgovini imamo na voljo več načinov, ki jih delimo na plačljive in neplačljive. Prednost plačanega oglasa je ta, da smo s spletno stranjo takoj na prvi strani!

A takoj, ko se za plačilo oglasa ne odločimo več, tudi nismo več vidni. Zato se vse več lastnikov spletnih strani in spletnih trgovin, odloča za pisanje bloga.

Z blog marketingom lahko resnično pridemo do novih strank na spletu! Resnično deluje, čeprav je za rezultat potrebno nekoliko več dela in  potrpežljivosti.

Kaj je blog marketing in kakšne koristi prinaša dober vsebinski marketing?

Bloganje ali blog marketing je orodje spletnega vsebinskega marketinga, za katerega se odloča že več kot 60% spletnih tržnikov. Blog, kot sredstvo za pridobivanje novih potencialnih strank, je pogosto na prvem mestu.

Z kvalitetnimi vsebinami na blogu vzpostavimo zaupanje s strankami in povečujemo ugled naše blagovne znamke. Z dobrimi članki na spletni strani, naše stranke prepričamo, da resnično poznamo tematiko, storitev ali produkt, ki jih prodajamo.

V tujini je blog marketing prisoten skoraj v vseh podjetjih in vseh industrijskih branžah, v Sloveniji pa pisanje bloga, kot prodajnega orodja, ne poslužuje še dovolj lastnikov spletnih strani in spletnih trgovin.

Ko se odločamo za izdelavo nove spletne strani, v načrtovanje vedno vključimo tudi možnost pisanja bloga. (1)

Uporabljeno besedilo: Kako s pisanjem bloga povečati prodajo v spletni trgovini