IZDELAVA SPLETNE TRGOVINE – 5 KLJUČNIH KORAKOV ZA ZAČETEK USPEŠNE ONLINE TRGOVINE

IZDELAVA SPLETNE TRGOVINE – 5 KLJUČNIH KORAKOV ZA ZAČETEK USPEŠNE ONLINE TRGOVINE

Ali je izdelava spletne trgovine pri vas aktualna tema?  Raziskave kažejo, da povprečni obiskovalec na spletni strani preživi le 3 sekunde, preden se odloči, ali bo nadaljeval ali zapustil. Z to je pomembno, da je izdelava spletne trgovine skrbno načrtovana in obiskovalca navduši čim prej! Če spletna stran ne pritegne pozornosti obiskovalca v teh 3 sekundah, obiskovalec običajno odide na drugo, konkurenčno stran.

Internet vam lahko zagotovi fantastično poslovno priložnost, ali pa čez noč postane vaša najhujša nočna mora.

izdelava spletne trgovine

Vsaka spletna trgovina mora vsebovati nekatere pomembne elemente. Predstavili vam bomo 5 detajlov, ki vam lahko pomagajo zmagati na online prodaji.

  1. PREDSTAVITEV VAŠIH IZDELKOV IN STORITVAH MORA BITI IZJEMNA  

Ali ste vedeli, da je 55 % komunikacije vizualna? To razmerje velja tudi za spletna mesta. Če pogledamo to izjavo, ugotovili bomo, da je prva pomembna stvar pri spletni trgovini, ali pritegne pozornost ali ne. Na spletni strani mora biti nekaj, kar je značilno in izstopa. Uporabite izvirne fotografije, posnemite video o svojih storitvah ali izdelkih. Pomembno je, da na vaši spletni strani prikažete sporočilo, ki je namenjeno vaši ozki ciljni skupini, v kombinaciji s profesionalnim in všečnim dizajnom.

  1.     ISKANJE  IZDELKA

Ne samo, da potrebujete označeno iskalno polje po spletni strani, ampak mora delovati brezhibno. Obiskovalci bodo na spletni strani iskali predmete, ki jih želijo kupiti in če iskalno polje ne deluje tako, kako bi moglo, vas to lahko stane potencialne stranke.

  1.     KOŠARA

Košarica je pomemben element nakupa, kjer je lahko napaka po nepotrebnem draga! Da bo izdelava spletne trgovine uspešna, imejte v mislih, da stranki ni dovolj le enostaven dostop do košarice, temveč tudi, da je košarica funkcionalna ter enostavna za uporabo. Potrošniki bi morali imeti možnost enostavno izbrisati ter spremeniti količino artiklov v svoji košari. Pojdite še korak dlje, tako da ponudite oceno časa dostave artikla na podlagi uporabnikove poštne številke in ponudite več možnosti pošiljanja, kadar je to mogoče.

  1.     POZIV K DEJANJU – CTA GUMB

Čeprav so vitalne, najlepše slike in najboljši opisi na svetu ne bodo imeli nobene razlike, če stranka dejansko ne najde gumba za nakup izdelka. Različne vrste pozivov k dejanju so velikega pomena za vsako spletno trgovino. Poskrbite, da jih poudarite dovolj učinkovito!

  1.     KONTAKTNE INFORMACIJE

Izdelava spletne trgovine lahko vključuje tudi načrtovanje izdelave baze podatkov o naročnikih – strankah (lahko temu rečemo tudi CRM sistem). Čeprav obstajajo stranke, ki bodo brez ustavljanja zlahka našli ter kupili želeni izdelek, obstajajo še stranke, ki potrebujejo odgovore na dodatna vprašanja pred nakupom. Potruditi se morate, da jim zagotovite enostaven način, da stopijo v stik z nekom, ki jim lahko pomaga.

Oglejte si posnetek s katerim boste ugotovili, katera platforma online trgovine je najboljša za vaše poslovanje.