Anchor tekst

Anchor tekst

Povezave so pomemben del spletne strani, saj Google algoritmu povejo, da je spletna stran povezana s svetovnim spletom. Povezave v obliki url naslovov pa niso estetsko prijetne in si jih je težko zapomniti. Zato povezave skrivamo v obliki anchor teksta. V spodnjem besedilu bomo govorili o tem, kaj je anchor tekst, kakšne vrste obstajajo ter kako ga uporabljamo.

Kaj je anchor tekst

Kot smo že omenili v prejšnjem odstavku je anchor tekst del besedila, katerega funkcija je, da nas lahko poveže s drugo spletno stranjo.

Anchor teksti se pojavljajo na daljših besedilih in člankih, največ krat, da prikažejo vir neke informacije ali primer za lažjo razlago besedila.

Anchor tekste lahko najdemo tudi v komentarjih, včasih tudi med privatnimi sporočili. Odvisno je od spletnih strani, če dovolijo uporabnikom poslati anchor tekst, ali morajo poslati surov url naslov.

Anchor tekst delimo na štiri vrste. Delimo jih po besedah z katerimi so zapisani. Anchor teksti naj bi namreč bili povezani s vsebino do katere vodijo.

Vrste anchor teksta

Štiri vrste na katere delimo anchor tekste so:

  • Kombinacija imena podjetja,
  • Kombinacija ključne besede,
  • Kombinacija imena podjetja in ključne besede ter
  • Generični anchor tekst.

Kombinacija imena podjetja

Povezava vedno vodi do določene spletne strani in vse spletne strani so v lasti podjetja ali posameznika. V vsakem primeru lahko najdemo ime, ali je to ime podjetja ali ime posameznika.

V anchor tekstu kombinacije imena podjetja vzamemo to ime ter jo določimo za anchor tekst povezave na njihovo spletno stran.

Tako reklamiramo podjetju gradimo backlinke ter jim hkrati oglašujemo ime podjetja.

Primer kombinacije imena podjetja na spletni strani Seo-Praktik.si

Primer takšne povezave bi lahko bil:

Več informacij lahko najdete na spletni strani Seo-Praktik.si, kjer je na voljo veliko informacij o SEO stroki, ki lahko pomaga vsakemu z zanimanjem v SEO področju.

Kombinacija ključne besede

Kot lastnika ima tudi vsaka stran vsaj eno ključno besedo na katero cilja. Te ključne besede so včasih očitne, včasih pa nekoliko manj.

V teh primerih ne izgubimo vsega upanja saj lahko uporabimo veliko načinov, da najdemo, na katero ključno besedo cilja določena spletna stran.

Na primer, lahko pogledamo v domeno spletne strani, kjer zraven samega naslova spletne strani lahko vidimo tudi bolj osivljeno besedno zvezo. Ta besedna zveza je običajno ključna beseda spletne strani.

To ključno besedo potem mi uporabimo ter jo v določenih primerih malo skombiniramo ter jo uporabimo za naš anchor tekst.

Primer kombinacije ključne besede na spletni strani panheat.si

Anchor tekst v obliki kombinacije ključne besede bi izgledav nekako tako:

Spletna stran ir paneli vključuje veliko uporabnih podatkov glede notranjega ogrevanja. Spletna stran ima ogromno ponudbo ter je zelo enostavna ter prijazna do obiskovalcev.

anchor tekst

Kombinacija imena podjetja ter ključne besede

Kombinacija imena podjetja ter ključne besede je točno to kar nam ime pove. Kadar uporabimo to tehniko moramo v anchor tekst vključiti ime podjetja, ki smo ga že omenjali ter hkrati ključno besedo spletne strani.

Na ta način povemo bralcu katero spletno stran bo obiskal in kakšna je približna vsebina te spletne strani.

Kadar uporabljamo to kombinacijo je čisto možno, da bi naše anchor besedilo dolgo več besed. Zato lahko uporabljamo svojo domišlijo in se spomnimo kakšne kombinacije za oboje, da ni tako dolgo.

Tukaj sta dva primera kombinacije imena podjetja ter ključne besede:

Na spletni strani platišča gumitehna.si so znani predvsem po izdelkih iz gume. Kot ponudnik traktorskih gum in zračnic so v zadnjem obdobju dobivali vedno več povpraševanj tudi za platišča.

Če vas zanima nakup polikarbonatnih plošč ali svetlobnih kupol, vam priporočamo obisk spletne strani pvc plošče termotom.si, kjer imajo izredno ponudno izdelkov, kot so pleksi steklo in valovitke.

Generični anchor tekst

Generični anchor tekst je drugačen od ostalih. To je zato, ker nam ne ponudi nobene informacije o povezavi.

Zato bi naj to vrsto anchor besedila uporabljali najmanj, oziroma bolj natančno, enkrat od desetih anchorjev.

Primeri takšne vrste anchor teksta bi bil:

Več informacij o tej temi lahko preberete tukaj.

Ta povezava bi nas lahko vodila do spletne strani pohištvo123 počivalniki, kjer lahko vidite veliko različnih primerov anchor tekstov. Stran je tudi zelo uspešno spletno optimizirana ter je estetsko prijazna uporabnikom.

Vse te informacije bi lahko zapisali nekje ob povezavi ali pa vsaj uporabili ime podjetja ali ključno besedo(v tem primeru pohištvo123 in počivalniki), ampak ker je to generični achor tekst ne vsebuje nobenih informacij.

Zdaj verjetno razumete zakaj ga ne uporabljamo pogosto.

Več o anchor tekstih si lahko pogledate na spodnjem videju: