Post ID: 402

Kako mora izgledati vaša vsebina na socialnih omrežjih v letu 2022

Vsebina na socialnih omrežjih in njen pomen sta v porastu, saj vedno več ljudi uporablja digitalne kanale za sprejemanje informacij kot kdaj koli prej.

vsebina na socialnih omrežjih

VSEBINA NA SOCIALNIH OMREŽJIH – VRSTE

  1. Instructographics

Instructographics so dolgoletne sestre infografik, ki vas naučijo, kako nekaj narediti. Njihova najboljša lastnost je, da znajo razložiti težke stvari ali podatke o določeni temi in ljudem olajšati sprejemanje informacij. Grafike običajno zajemajo navodila, lahko pa uporabite katerokoli temo želite.

Njihova moč izvira iz ljudi, ki so del vsebine in se povežejo z vašim spletnim mestom. Služijo kot lep bonus za pridobivanje kakovostnih povratnih povezav in viralno širjenje. Poleg tega se navodila dobro obnesejo na Pinterestu. 

  1. Vrtiljak objav – carousel 

Vrtiljakaste objave v družabnih medijih so obvezen del vaše strategije marketinga na socialnih omrežjih. Dandanes so vrtiljaki na Instagramu vse bolj priljubljeni. Najboljša stvar pri vrtiljakastih objavah je, da zagotavljajo veliko vrednosti ter so enostavne za ustvarjanje in prebiranje. Ta oblika vsebine je na voljo na Instagramu, Linkedinu in od nedavnega tudi na Facebooku. 

  1. Guestographics

Guestographics je odličen način za promocijo vaše gostujoče infografike, ne da bi bila spam, ki vključuje slike in besedilo. Guestographics so kombinacija treh taktik digitalnega trženja, objavljanje gostov, infografike in vzpostavljanje povezav. Najboljši del je odlična priložnost za razvoj močnih povezav na vašem področju, izboljšanje SEO za obe blagovni znamki in gradnjo visokokakovostnih povezav. Sodelujete lahko z drugimi podjetji ali blagovnimi znamkami in ustvarjate gostujoče grafike z zelo specifičnim namenom. Tako lahko izdelate svojo infografiko, medtem ko druga blagovna znamka dela na svoji vsebini. 

  1. Videoposnetki v slogu selfijev

Danes skuša nova generacija pustiti ob strani vsebine, ki temeljijo na slikah, in daje prednost interaktivni obliki vsebine videoposnetkov, kot so kratki selfie videoposnetki. Še vedno lahko skočite v to smer in se prilagodite novim vsebinskim trendom. Videoposnetki v obliki selfijev so videti zelo interaktivni in zanimivi za uporabnike – nekako tako kot branje zanimive knjige ali gledanje televizijske oddaje. Povzemajo veliko informacij in uporabnikom omogočajo, da jih zlahka prebavijo.

  1. Vizualno pripovedovanje zgodb s pomočjo razširjene resničnosti (AR)

Vsi vemo, da ljudje hitro obdelujejo vizualne podobe in prebavijo več informacij kot besedilo. Če želite, da bodo ljudje bolj sodelovali z vašo vsebino, jim morate dati razlog, da bodo hrepeneli po več vsebini. S pomočjo razširjene resničnosti lahko izboljšate svojo vsebino tako, da jim omogočite sodelovanje z liki, ponudite igranje iger ali zagotovite dodatno pripoved.

Zaključek

Vaša strategija trženja na družbenih omrežjih naj se osredotoča na vašo vsebino. Vedno morate imeti jasno predstavo o tem, katere vsebine dobro delujejo za vaše ciljno občinstvo, vaše cilje in identiteto vaše blagovne znamke. Da boste glede svoje strategije družabnih omrežij optimistični, lahko preizkusite zgoraj navedene vrste za ustvarjanje inovativnih in privlačnih vsebin v družabnih medijih. Če potrebujete pomoč, kontaktirajte Pro Marketing, kjer vam bodo z veseljem pomagali.